Seicento
Fiat seicento
Rok produkcji: marzec 2000 r.
Kolor: nero...
Silnik: pojemność 1242 cm3
Skrzynia biegów: 6 biegowa od Fiata stilo
1 -> 3,545
2 -> 2,157
3 -> 1,480
4 -> 1,121
5 -> 0,902
6 -> 0,744
R -> 3,818
Przełożenie główne: 4,923 (14/57)
Autko mam od nowości i się go nigdy nie zamierzam pozbyć!
- Po przejechaniu nim 100 000km pomyślałem "alleee grat już z tego fiata"
- Po przejechaniu 200 000km pomyślałem "hmmm... całkiem dobrze sie trzyma ten fiat"
- PO PRZEJECHANIU 300 000KM zakochałem się w nim na dobre :-)
Teraz ma 428 000 (7 lipiec 2008 r.) i jest to naprawdę jedyny tak bezawaryjny samochód jaki kiedykolwiek miałem...
Teraz służy głównie do podróży na które mam coraz to nowe pomysły i czasem do poganiania się po mieście...
Tuning: Mocy nigdy nie za wiele... felgi włoskiej firmy Momo Corse 14 calowe, fotel kierowcy Momo Street racer GT
Nadwozie: polakierowane łącznie ze środkiem pod koniec maja 2008 r...
Podkład: czarna baza plus ksyralit i bezbarwny...
Autko praktycznie odbudowane od zera... wymieniona całkowicie tapicerka w środku stare zostały tylko fotele i kierownica.
Zawieszenie: gwint Bilstein
Car Audio: za audio robi silnik i otwarte okno dachowe
Pamiętna podróż/przygoda: kazdy dzień z tym autkiem to przygoda.
Szyper promu w Norwegii oglądał to auto i stwierdził ze takiego jeszcze w życiu nie widział a karabinier na Sycylii pytał ile dni jechałem na tą piekną wyspę, wyraźnie zdziwiony, że czymś takim wogóle się da gdzieś dojechać...
Perspektywy: Objazd Madery we wrześniu 2010 r.
Plusy i minusy pojazdu: minusy??????
Osiągnięcia: 482 000 bezawaryjnej jazdy (2 VIII 2010 r.)
No poza zepsutą wycieraczką, pęknietym zbiorniczkiem spryskiwaczy oraz zatartym łożyskiem wentylatora...
SimpleViewer requires JavaScript and the Flash Player. Get Flash.